11 januari 2015

Ik lees Nederlands - Finale 2014

Het is me gelukt, 20 van oorsprong Nederlandse boeken lezen in 2014. Hieronder het hele lijstje. Inge, bedankt voor de organisatie van 'Ik lees Nederlands 2014' .
  1. Maartje Wortel - Half mens
  2. Peter de Waard/Petra van den Brink - De meisjes van Schoevers
  3. Ronald Naar - Dwars door Groenland
  4. Jelle Brandt Corstius - Acrtisch dagboek
  5. Tommy Wieringa - Een mooie jonge vrouw
  6. Esther Gerritsen - Dorst
  7. Rinus Spruit - Een dag om aan de balk te spijkeren
  8. Cordula Rooijendijk - Waterwolven
  9. Ernest van der Kwast - Giovanna's navel
  10. Michiel Stroink - Of ik gek ben
  11. Robbert Welagen - Het verdwijnen van Robbert
  12. Isa Hoes - Toen ik je zag
  13. Robbert Welagen - Lipari
  14. Michiel Stroink - Tilt
  15. Santje Kramer - Het poldermodel
  16. Arjen Lubach - IV
  17. Hafid Bouazza- Spotvogel
  18. Mariëtte Middelbeek - Verhalen uit de ambulance
  19. Rascha Peper - Zwartwaterkoorts 
  20. Myrthe van der Meer - Kalf
Zoals zo vaak heb ik helemaal niet aan het lijstje van begin 2014 gehouden. Maar dat maakt niet uit. Die boeken blijven. En hoewel ik het niet van plan was, doe ik ook in 2015 weer mee aan deze uitdaging!


2 opmerkingen:

Koen zei

Hahaha, trots op je. Ik word ook uitgenodigd voor challenges maar ik doe het lekker niet. Ik maak zelf graag uit wat ik wanneer lees...

Boekenwijs zei

Elke keer neem ik me weer voor om niet mee te doen, maar ik vind het dan toch weer te leuk. Nu nog leren m'n leesgedrag niet te laten beïnvloeden. Maar aan de andere kant, ik heb zo ook wel weer het een en ander ontdekt :)