13 november 2009

De tent

Korte verhalen blijven bij mij wat moeilijk. Op de één of andere manier mis ik vaak de clue. Toch maar weer eens proberen. Ditmaal met De tent van Margaret Atwood. Mijn aandacht voor deze schrijfster werd vorig jaar gewekt toen één van de groepen op Librarything erg enthousiast was over een roman van haar.

Naar een roman ben ik ook zeker nog nieuwsgierig. Haar schrijfstijl intrigeert. Je wordt ook gedwongen na te denken. Verder kan ik er weinig over zeggen. De verhalen zijn allemaal verschillend, allemaal ietwat absurd. Prettig voor het slapen gaan.

3 opmerkingen:

Anna van Gelderen zei

Margaret Atwood heeft fantastische romans geschreven. Mijn favorieten zijn Alias Grace, The Handmaid's Tale en Cat's Eye.

Boekenwijs zei

Dank je wel voor deze tips. Ik ga ze zeker onthouden en zoeken!

Anoniem zei

Inderdaad heeft Margaret Atwood geweldige romans geschreven. Ik ken er helaas maar twee....
De Blinde Huurmoordenaar en Katteoog. Binnenkort begin ik aan Alias Grace.