Na de onrust van vorig jaar, heb ik dit jaar beduidend meer interesse en rust voor lezen. En ik merk ook dat ik vaker boeken van dezelfde auteur of met dezelfde thematiek achter elkaar lees. Meestal zorgde ik ervoor dat juist niet te doen. Maar deze nieuwe strategie bevalt me eigenlijk wel.
- Dirk Ridder - Het allerkleinste
- Gerda Blees - Wij zijn licht
- Hendrik Groen - Een kleine verrassing
- Jean Teulé - The suicide shop
- Lisette Jonkman - Onbegrensde liefde
- Romain Puértolas - Het kleine meisje dat een wolk had ingeslikt
- Laura van der Haar - Een week of vier
- Taylor Jenkins Reid - De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo
- Muhammed al Murr - Dubai Tales
- Simone van der Vlugt - Vraag niet waarom
- Lisette Jonkman - Onbreekbaar
- Marcus Aurelius - Meditations
- Madeline Miller - Een lied voor Achilles
- Cindy Hoetmer - Min of meer opmerkelijke gebeurtenissen uit het leven van een treuzelaar
- Michiel Stroink - Wandelen in een Escher
- Colm Toíbín - Het huis van de namen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten