20 mei 2021

2021: Wat ik tot nu toe las

Na de onrust van vorig jaar, heb ik dit jaar beduidend meer interesse en rust voor lezen. En ik merk ook dat ik vaker boeken van dezelfde auteur of met dezelfde thematiek achter elkaar lees. Meestal zorgde ik ervoor dat juist niet te doen. Maar deze nieuwe strategie bevalt me eigenlijk wel.

  1. Dirk Ridder - Het allerkleinste
  2. Gerda Blees - Wij zijn licht
  3. Hendrik Groen - Een kleine verrassing
  4. Jean Teulé - The suicide shop
  5. Lisette Jonkman  - Onbegrensde liefde
  6. Romain Puértolas - Het kleine meisje dat een wolk had ingeslikt
  7. Laura van der Haar - Een week of vier
  8. Taylor Jenkins Reid - De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo
  9. Muhammed al Murr - Dubai Tales
  10. Simone van der Vlugt - Vraag niet waarom
  11. Lisette Jonkman - Onbreekbaar
  12. Marcus Aurelius - Meditations
  13. Madeline Miller - Een lied voor Achilles
  14. Cindy Hoetmer - Min of meer opmerkelijke gebeurtenissen uit het leven van een treuzelaar
  15. Michiel Stroink - Wandelen in een Escher
  16. Colm Toíbín - Het huis van de namen

Geen opmerkingen: