02 januari 2014

Ik lees Nederlands (2014)

In 2013 deed ik mee aan 'Ik lees Nederlands' en dat is me goed bevallen. Judith, bedankt voor de organisatie! Dit jaar neemt Inge van Inge leest de organisatie op zich. Super! Een vervolg van een erg leuk initiatief!

Afgelopen jaar koos ik voor een uitdaging van 10 boeken. Uiteindelijk werden het er 14. Daarom dit jaar een uitdaging van 20 Nederlandse boeken. Bijna de helft van het aantal boeken dat ik de afgelopen jaren in een jaar las. Ik heb er zin in. Naar deze Nederlandse boeken kijk ik uit:

  • Half mens van Maartje Wortel (ben ik al in begonnen en bevalt goed)
  • Ararat van Frank Westerman
  • Eus van Özcan Akyol
En verder wil ik iets lezen van Rascha Peper, Arthur Japin en Kees van Beijnum.

Ik heb zin in de uitdaging!

1 opmerking:

Inge zei

Leuk dat je meedoet!
Ik ben benieuwd wat je van 'Ararat' vindt, ik heb dat boek met plezier gelezen.
En ik kijk uit naar je recensie van 'Half mens', dat boek moet ik hoognodig lezen.