20 december 2013

Nooit alleen

Na Vluchtgedrag had ik al bedacht dat ik waarschijnlijk niet veel meer van Loes den Hollander zou lezen. Nooit alleen, het geschenk van de maand van het spannende boek, had ik echter nog liggen. En dat was wel van ideale dikte voor een treinretourtje Utrecht.

Opnieuw vind ik het te voorspelbaar. Aline's buurvrouw Guusje ziet dat Aline's man vreemd lijkt te gaan en heeft het daar met Aline over. Guusje is echter geestelijke niet helemaal in orde en heeft last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Daardoor is ze een onbetrouwbare waarneemster. En is haar gedrag onvoorspelbaar. Voor de andere personages, niet voor de lezer.

Prima vermaak, maar het heeft mij niet overtuigd om meer boeken van deze auteur te lezen.


Dit is het 12e boek dat ik las voor "Ik lees Nederlands!

Geen opmerkingen: