03 maart 2019

Jan/Feb 2019

Dit leesjaar ben ik lekker begonnen, met al 11 boeken achter de kiezen op 1 maart en een paar daarvan erg goed. Wat las ik de afgelopen maanden:

  1. Lucy Wadham - Heads and straights
  2. Rosita Steenbeek - Siciliaans testament
  3. Lee Child - 4 x 4
  4. Frank Norbert Rieter - De dundenker
  5. James Cowan - A mapmaker's dream
  6. Arjen Lubach - Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend
  7. Ian McEwan - On Chesil beach
  8. Hendrik Groen - Leven en laten leven
  9. Mariana Leky - Vanuit hier zie je alles
  10. Martine Bijl - Rinkeldekink
  11. Manu Joseph - Miss Laila, gewapend & gevaarlijk
Met name Vanuit hier zie je alles  en On Chesel beach hebben veel indruk gemaakt. Daarover later meer. Er zaten ook een paar dunnetjes tussen, voor even tussendoor, waarvan ik nu 95% al weer vergeten ben. Helemaal niet erg, juist die afwisseling in soorten boeken vind ik zo fijn.

Geen opmerkingen: